Bericht van dokter Peters

Lieve patiënten van praktijk Oranjelaan,

Op 1 juni zal ik mijn laatste dag hebben in de huisartsenpraktijk. Ik ga mijn huisartsen carrière vervolgen in Alkmaar, maar wellicht kom ik jullie als mede-Castricummer nog tegen in het dorp.

Ik wil iedereen bedanken voor jullie vertrouwen en voor de fijne consulten die ik met velen van jullie mocht delen.

Hartelijke groet, J. Peters huisarts

Bel de praktijk