Op 1 juni zal ik mijn laatste dag hebben in de huisartsenpraktijk. Ik ga mijn huisartsen carrière vervolgen in Alkmaar, maar wellicht kom ik jullie als mede-Castricummer nog tegen in het dorp.
Ik wil iedereen bedanken voor jullie vertrouwen en voor de fijne consulten die ik met velen van jullie mocht delen.